dilluns, 13 d’agost del 2007

Les fotikos

Ei familia!!!
Ja estan aqui les fotos promeses, i mica en mica anirem engreixant l' album. Ara marxem de pet a Guadalupe, però prometo una explicació del dia d'ahir qun tornem. Va ser increîble!!
Petooooooooooons!!!!
Us explico breument el dia d'ahir: de bon matí ens vam dirigir tot un grup cap al museu de Bellas Artes, on hi ha una exposició fantàstica sobre la Frida Kalho que dura fins el 19. Éstan fantastica que vam decidir no entrar-hi, perquè per fer-ho haviem de fer 4 hores de cua (4 hores reals), de manera que "ni curts ni peretzosos" vam anar a un mercat d'artesania brutal, on per pocs pesos pots endur-te veritables reliquies de l'artesania mexicana. Després de dinar allà vam tornar per segon dia consecutiu al Zócalo, ja que un servidor volia fer una incursió a la calle de la moneda (la que vaig dir-vos que venien de tot i més) per fer un petit video que ensenyés l'ambient bulliciós que s'hi respira i per immortalitzar un d'aqulls crits de "veinte, veinte,veeeeeeeeeeeeeeeeinte pesos" que emtenen el cor robat.
Una vegada acomplerta la missió vam dirigir-nos cap a un barri preciós d'estil colonial que manté l'esperit d'aleshores (es a dir, que està bàsicament poblat per colonitzadors: francesos, anglesos, espanyols....) que rep el nom de Coyoacán. Va ser allà on vam acomplir una altra missió, jo diria bàsica: beure els primers tequilas en terres de pendejos. El tequila en questió es diu "Jimadores" i us puc assegurar que està booooooooonissim. Jo,persona que té especial repulsió a aquesta beguda, vaig jincar-me bons 4 xupitos amb tot el fervor catalano-mexicà que vaig poder entregar a aquest preciós i preciat destil·lat.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja veus que sóc una fidel seguidora del blog... les fotos molt xules! q guai el temple aquest del df i veig q ja heu comencat la ruta... o son barris del df? molt guai, ja explicaras,posa post quan puguis!petonets, t'estimo molt! carrers de gràcia enllestint-se per festes... faré fotos jo tb!

BrigadistaK ha dit...

hola sorella!!!
encara som al DF,però cada dia fem una excursió per un barri diferent. Avui hem anat a veure la Virgen de Guadalupe. Quina iconografia més kitch que tenen. Son la ostia! Ah! I m'he comprat la samarreta d'un dels equips de futbol més mitics de Mèxic: los Pumas. M'ha costat 2 euris!!! Ja començo a mimetitzar-me entre la població! Un petonas ben gran i bones festes gracienques!!!!