dilluns, 28 de juliol del 2008

en Jekko...


Tinc un nou company de pis. Com dirien els mallorquins, "es nom" Jekko. És un tipus peculiar, silenciós, amant del sol i dels racons perduts. Viu a la terrassa i en té cura mentre jo no hi sóc, i de tant en tant li explico quatre coses tot escarxofat a l'hamaca. Ell m'escolta, i jo crec que m'entén, tot i parlar llengues diferents.

M'agradaria presentar-vos-el. Qualsevol dia que vingueu potser teniu la sort de creuar-vos amb ell en una de les seves accelerades incursions terrassils. Qui sap on deu anar?

Us saludarà amb el savoir faire dels cavallers...

1 comentari:

J. B. ha dit...

Mola això del "sol i els racons perduts"... jaja. I el millor és que la seva dieta és la mateixa que la del Kill Paff, que és un enginy de flaire química, amb nom de llangardaix soviètic, no creus?
:o)
Una abraçada, xaval. Una de grossa.